Întâmplări de la angajare

Just another WordPress.com weblog

Instinctor

Azi dimineaţă se zguduia cămaşa violet pe mine de atâta râs. Îmi fâlfâia gulerul şi-mi pocneau manşetele. Motivul? O foicică nevinovată dată de şef să-i fac la calculator una identică. O puteţi vizualiza mai jos:

Eu nu cunoşteam termenul, dar aveam o vagă (logică) idee că se referă la „extinctor”. Pentru că mă rodea curiozitatea, am căutat termenul „instinctor” pe dexonline. Surpriză…. Termenul se pare că există…într-un anumit fel…

Râdeam eu, râdeau doamnele respectabile din birou, singurul care rămăsese calm era masculul biroului.

–          Ce, mă, de ce râdeţi? Nu ştiţi ce-i ăla?

–          Eu ştiu, dar se pare că ăla care a scris foaia asta nu ştia… :)))))))))

A rămas un mister cine a scris hârtioara… Ce-o fi fost în creieraşul lui / ei? Dar ce-o fi fost în creieraşul şefului de a acceptat-o aşa?

Instinctor, instinctor…

Septembrie 24, 2010 - Posted by | Uncategorized | , , ,

2 comentarii »

  1. Doamne :)) Instinctor !! Cine ar fi crezut..bine ca stiu acum, multumita tie ! Deci era bine dotata masina aia, nu gluma !

    Comentariu de Stef | Septembrie 27, 2010 | Răspunde

    • Ehei…A evoluat lumea. Acuma, cand ti se da o masina de la firma, are de toate :)))))

      Comentariu de ramificat | Septembrie 28, 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

