Întâmplări de la angajare

Just another WordPress.com weblog

Hai să furăm pepeni! …Parol!

De câteva luni încoace, am onoarea să mă ocup, împreuna cu un coleg, desigur (că na, când e vorba de calculatoare, nu strica şi un creier de exemplar mascul), şi de administrarea unui nou site al firmei. Într-o zi, ca să ne mai răcorim creierele încinse, am decis să ne amuzăm de numele şi parolele utilizatorilor care s-au înscris la noi pe site. Preocupări de oameni maturi…

Pentru a nu viola intimitatea cetăţenilor care s-au înscris cu bună credinţă pe păginuţa noastră web, am să pomenesc aici ori utilizator, ori parolă (fără nume!), nu amândouă.

În materie de utilizatori, m-a fascinat grozav un domn care-şi spune “haisafurampepeni”. Interesantă orientare are tovarăşul…X. Să fie ăsta un îndemn la adresa administratorilor site-ului sau doar monologul său interior, la care a binevoit să ne facă şi pe noi părtaşi?

Din parole, rezultă multe doamne/domnişoare romantice, ca de exemplu “iepuraas”, truisme: “par0la”, posesivitate exacerbată: “parolamea”, stări interioare depresive: “mamaia” (probabil o femeie care trece prin criza vârstei), accentuată utilizare a simţului tactil : “pufulete”, persoană cu aspiraţii intelectuale: “pasteur”, persoană căreia îi place să se exprime prin sunete: “scartz”. Parola care m-a impresionat în mod deosebit este “mougataki”. Sună japonez, dar nu e – am căutat-o în dicţionar… 😀 Cine ştie ce nume de cod o fi…

Şi când mă gândesc ce parole uşchite mi-am pus şi eu pe site-urile pe care bântui… :))))

Noiembrie 11, 2010 - Posted by | Uncategorized | , , ,

5 comentarii »

  1. Mai bine ii lasati sa intre pe pagina fara sa isi faca cont… 🙂

    Comentariu de pasiivorbelor | Noiembrie 11, 2010 | Răspunde

    • Daca era dupa mine, ii lasam. Dar sefu’ e cel care decide. 😛 De intrat, pot oricum sa intre, dar nu pot cumpara fara cont. E vorba de un magazin on-line.

      Comentariu de ramificat | Noiembrie 12, 2010 | Răspunde

  2. Astazi, pe site-ul nostru s-a inscris un hermafrodit. CNP-ul lui/ei incepea cu 0. Si avea parola „aiureaesti”. Ne gandeam sa-l/s-o sunam si sa-i spunem ca a gresit parola, ca de fapt corect e „aiureasunt”. 😛

    Comentariu de ramificat | Noiembrie 26, 2010 | Răspunde

  3. mou gataki/ corect: gataki mou (lb greaca)= pisoiasul meu

    Comentariu de Lost | Noiembrie 27, 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

